مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-12اقتصادي

جلوگیری از سرقت دریچه های شرکت آب وفاضلاب با نانو فناوری


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در برج فناوری دانشگاه شریف به منظور جلوگیری از سرقت دریچه های فلزی شرکت آب وفاضلاب با بهره گیری از ویژگی های نانوذرات روش نوآورانه ای در این زمینه ارائه کرد که مورد استقبال شرکت های آب و فاضلاب قرار گرفت.

- یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در برج فناوری دانشگاه شریف به منظور جلوگیری از سرقت دریچه های فلزی شرکت آب وفاضلاب با بهره گیری از ویژگی های نانوذرات روش نوآورانه ای در این زمینه ارائه کرد که مورد استقبال شرکت های آب و فاضلاب قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات نانوکامپوزیت سیمانی آغاز کرد.

نانوکامپوزیت های سیمانی تولید شده در این مرکز دارای خواص مشابه فولاد بوده و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مصارف مختلف صنعتی باشد.

علی شفیعیون، مدیرعامل این شرکت سرقت دریچه های فلزی آب و فاضلاب را یکی از چالش های شهرداری تهران دانست و گفت: این مشکل با دانشگاه صنعتی شریف مطرح شد و ما مطالعات بر روی ساخت دریچه های بتنی را در این دانشگاه آغاز کردیم و در نهایت دریچه های بتنی سبک و مقاوم تقویت شده با نانوذرات را به فاز تجاری سازی رساندیم.

وی عدم امکان سرقت دریچه های بتنی را از مزیت های این محصول دانست و یادآور شد: از این رو مشکل شرکت آب وفاضلاب حل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از سرقت دریچه های شرکت آب وفاضلاب با نانو فناوری

جلوگیری از سرقت دریچه های شرکت آب وفاضلاب با نانو فناوری