مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-13سياسي

1200 بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می شود


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره مهربانی در کشور خبر داد و گفت: 1200بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره مهربانی در کشور خبر داد و گفت: 1200بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می شود.

محمد یوسف شاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیای الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده اند.

وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از شش هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می شود.

وی در خصوص بسته های معیشتی بیان کرد: اقلام حمایتی هر بسته شامل دو کیلو مرغ، پنج کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب در مجموع به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.

شاکری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سایر اقدامات توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی نیز یک هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می شود

1200 بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می شود