مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-13اقتصادي

کنتور برق را اقساطی به متقاضیان می دهیم


مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: علی رغم اینکه شرکت توزیع نیروی برق برای خرید تجهیزات با مشکلاتی مواجه است ولی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیانی که از عهده پرداخت یکجای هزینه کنتور برق نمی آیند، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: علی رغم اینکه شرکت توزیع نیروی برق برای خرید تجهیزات با مشکلاتی مواجه است ولی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیانی که از عهده پرداخت یکجای هزینه کنتور برق نمی آیند، آن را به صورت اقساطی تهیه کنند.

بهنام بیات در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص وضعیت روشنایی برخی از معابر استان اظهار کرد: در حال حاضر روشنایی 98 درصد معابر اصلی و 92 درصد معابر فرعی استان تکمیل است و گلایه شهروندان از وضعیت روشنایی معابر به همین چند درصد محدود می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی خرید تجهیزات برق کار آسانی نیست، توضیح داد: با اعمال تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، خرید تجهیزات با مشکل مواجه شده ولی درصددیم تا تابستان مشکل روشنایی معابر باقی مانده را نیز حل کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به فروش اقساطی کنتور برق به متقاضیان گفت: علی رغم اینکه شرکت توزیع نیروی برق برای خرید تجهیزات با مشکلاتی مواجه است ولی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیانی که از عهده پرداخت یکجای هزینه کنتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنتور برق را اقساطی به متقاضیان می دهیم

کنتور برق را اقساطی به متقاضیان می دهیم