مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-13سياسي

تحقیق مستقل بوریس جانسون درباره اسلام هراسی و اعتراض شورای مسلمانان


پس از آنکه بوریس جانسون در جریان انتخابات رهبری حزبش به انجام تحقیقات درباره اسلام هراسی درون حزب محافظه کارش وعده داد، دسامبر گذشته تحقیقات مستقلی برای بررسی موارد تبعیض علیه مسلمانان به جریان افتاد.

- پس از آنکه بوریس جانسون در جریان انتخابات رهبری حزبش به انجام تحقیقات درباره اسلام هراسی درون حزب محافظه کارش وعده داد، دسامبر گذشته تحقیقات مستقلی برای بررسی موارد تبعیض علیه مسلمانان به جریان افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب محافظه کار انگلیس سه شنبه جزییات تازه ای از تحقیق درباره مدیریت این حزب درباره اتهامات داخلی مرتبط با تبعیض منتشر کرد.

خلاصه ای از شرایط مرجع برای این تحقیقات مستقل در وب سایت این حزب منتشر شده و دامنه تحقیق و موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفته است، تعیین می کند.

این حزب محافظه کار توضیح داد که این تحقیق ماهیت و میزان شکایات از سال 2015 را بررسی خواهد کرد و همچنین اینکه چه مجازات هایی را می توان علیه اعضایی که قبل از تحقیق از حزب خارج شده اند، در نظر گرفت.

با وجود اینکه این بررسی در ماه دسامبر و پس از آن صورت گرفت که بوریس جانسون متعهد شده بود تا به دنبال ادعاهای مربوط به اسلام هراسی در درون حزبش و تعهدات ویژه برای تحقیق درباره ادعاهای تبعیض علیه مسلمانان باشد، سایر اشکال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق مستقل بوریس جانسون درباره اسلام هراسی و اعتراض شورای مسلمانان

تحقیق مستقل بوریس جانسون درباره اسلام هراسی و اعتراض شورای مسلمانان