مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-13اقتصادي

افزایش 2 درصدی آب پشت سد تهم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از اول مهرماه پارسال تا 21 اردیبهشت ماه امسال، حجم مخزن سد تهم نسبت به سال قبل 2 درصد افزایش دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از اول مهرماه پارسال تا 21 اردیبهشت ماه امسال، حجم مخزن سد تهم نسبت به سال قبل 2 درصد افزایش دارد.

اسماعیل افشاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت سدهای استان، اظهار کرد: از اول مهرماه پارسال تا 21 اردیبهشت ماه امسال، حجم مخزن سد تهم در شهر زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 2 درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر میزان حجم مخزنی سد تهم 63 میلیون و 900 هزار مترمکعب است که این میزان در سال گذشته بیش از 62 میلیون مترمکعب بوده و 76 درصد از حجم مخزن این سد پر است، در حالی که در مدت مشابه سال قبل سد تهم 74 درصد آب داشت.

وی با اشاره به حجم آب موجود در سد گلابر، اظهار کرد: مخزن این سد نیز بیش از 72 درصد آب دارد که این میزان در مدت مشابه سال قبل 62 درصد بود که نشان از افزایش 17 درصدی آب موجود در آن است.

افشاری در رابطه با وضعیت سد کینه ورس، تصریح کرد: حجم آب سد کینه ورس 95 درصد است این رقم در سال گذشته نیز همین مقدار بوده و در حال حاضر سد کینه ورس 12 میلیون و 200 هزار مترمکعب آب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 درصدی آب پشت سد تهم

افزایش 2 درصدی آب پشت سد تهم