مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-13بين الملل

پارلمان اروپا مرکز غربالگری کرونا شد؛ انجام آزمایش به صرف یک وعده غذای گرم


این روزها جای نمایندگان کت و شلوار پوش را پزشکان و پرستاران سفیدپوش و ماسک زده گرفته اند تا ساختمان پارلمان اروپا در استراسبورگ فرانسه با ظرفیت انجام روزانه 2 هزار آزمایش به مرکز غربالگری ویروس کرونا بدل شود.

- پارلمان اروپا مرکز غربالگری کرونا شد؛ انجام آزمایش به صرف یک وعده غذای گرم این روزها جای نمایندگان کت و شلوار پوش را پزشکان و پرستاران سفیدپوش و ماسک زده گرفته اند تا ساختمان پارلمان اروپا در استراسبورگ فرانسه با ظرفیت انجام روزانه 2 هزار آزمایش به مرکز غربالگری ویروس کرونا بدل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید ساسولی، رییس ایتالیایی پارلمان اروپا، اوایل ماه آوریل گذشته پیشنهاد کرد که با تعطیلی جلسات ماهانه پارلمان، ساختمان بزرگ استراسبورگ در اختیار برنامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا گذاشته شود.

با اجرایی شدن این پیشنهاد، ساختمان پارلمان اروپا از روز دوشنبه و در نخستین روز تجربه کاربری جدید خود، شاهد انجام 15 آزمایش تشخیص ویروس کرونا بود.

به نقل از شبکه خبری یورونیوز، مراجعه کنندگان اغلب یا به توصیه پزشکان عمومی و بر اساس مشاهده علائم مشکوک به بیماری کووید-19 و یا به دلیل این که طی هفته گذشته حداقل 15 دقیقه با افراد مبتلا به ویروس کرونا و یا ناقل آن بدون رعایت هرگونه فاصله ایمنی و پوشش محافظتی در تماس بوده اند، به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا مرکز غربالگری کرونا شد؛ انجام آزمایش به صرف یک وعده غذای گرم

پارلمان اروپا مرکز غربالگری کرونا شد؛ انجام آزمایش به صرف یک وعده غذای گرم