مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-13سياسي

پاسخ محکمی به دشمن خواهیم داد/ضدانقلاب از سپاه کردستان ضربه محکمی خواهد خورد


فرمانده سپاه کردستان با یادآوری شهادت سه تن از رزمندگان سپاه بیت المقدس در منطقه عمومی دیواندره، گفت: قطعا پاسخ محکمی به عناصر ضدانقلاب خواهیم داد و دشمن ضربه سنگین تری از نیروهای جان برکف سپاه استان خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در یادواره شهدای 11 رمضان امسال شهرستان دیواندره که با حضور همرزمان و خانواده این شهیدان در نمازخانه سپاه بیت المقدس برگزار شد، اظهار کرد: همرزمان شهیدم که در ماه مبارک رمضان آسمانی شدند و خونشان قدرت و شوکت بیشتر به نظام دارد.

وی اذعان کرد: براساس دستور و نظر خانواده این سه شهید عزیز به خاطر سلامت جامعه از برگزاری مراسمات خودداری شد.

وی تصریح کرد: این سه شهید عزیز در حال دو جهاد به شهادت رسیدند، جهاد اکبر که به فرموده پیامبر اکرم، جهاد با نفس روزه داری و جهاد با دشمنان اسلام، نظام و انقلاب و مردم غیور است.

وی افزود: شهید سلیمی و یاران باوفایش زمان های مدیدی تلاش کردند شب ها نخوابیدند، کوه ها و دره ها و ارتفاعات خشن منطفه را در نوردیدن و تلاش کردند تا مردم از امنیت پایدار برخوردار باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمی در لشکر 22، در سپاه سروآباد و مریوان نامی آشنا برای مردمان غیور کرد استان کردستان و نیروی زمینی و قرارگاه حمزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محکمی به دشمن خواهیم داد/ضدانقلاب از سپاه کردستان ضربه محکمی خواهد خورد

پاسخ محکمی به دشمن خواهیم داد/ضدانقلاب از سپاه کردستان ضربه محکمی خواهد خورد