مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-13سياسي

مناجات آنلاین شب های قدر با اینترنت رایگان انجام می شود


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت از سرویس دهی رایگان دو وب سایت مربوط به مناجات هیات های مذهبی در شب های قدر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ارتباطات زیر ساخت ، حمید فتاحی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت از سرویس دهی رایگان دو وب سایت مربوط به مناجات هیات های مذهبی در شب های قدر خبر داد .

وی به مناسک دینی و فضای مجازی و به سخنان مقام معظم رهبری درباره مناجات مردم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت : رهبری اخیرا بر ضرورت حفظ مناجات رمضانیه به صورت خانگی و از طریق فضای مجازی تاکید کرده اند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت افزود : خانواده ها در این روزها ناچار به خانه نشینی شده اند و عملا جمع مذهبی و مناجات در ماه مبارک رمضان مانند سابق قابل برگزاری نیست .

در همین راستا وزارت ارتباطات تلاش خود را برای برقراری ارتباط مردم با هیات های مذهبی در روزهای شیوع ویروس کرونا متمرکز کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دو سامانه ایجاد شده تنها مختص شب های قدر نیست ، اظهار کرد : وزارت ارتباطات پیش از ماه رمضان دو فضا را برای مخاطبان و علاقمندان هیات های مذهبی و مناجات ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناجات آنلاین شب های قدر با اینترنت رایگان انجام می شود

مناجات آنلاین شب های قدر با اینترنت رایگان انجام می شود