مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-13سياسي

یتیم نوازی خیران سخاوتمند در اولین شب قدر/ 149 حامی جذب شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان در اولین شب قدر یتیم نوازی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین را به نمایش گذاشته و 149 حامی حمایت ایتام و فرزندان نیازمند استان را برعهده گرفتند.

- رضا سلم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: یتیم نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام شیوه انبیاء و اولیای الهی بوده و امروز کمیته امداد با تأسی از ائمه اطهار(علیهم السلام) این روش را ادامه می دهد.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره)، تبیین کرد: این طرح یکی از طرح های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندان و متارکه کرده اند، حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی جذب حامی برای ایتام تحت حمایت را از طرح های کمیته امداد ذکر و بیان داشت: در راستای اجرایی شدن این طرح افراد خیر و نیکوکار با قبول کفالت و سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد، این نهاد را در امر خدمت رسانی به ایتام یاری می کنند.

سلم آبادی مطرح کرد: هم اکنون هفت هزار و 881 نفر از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد دو هزار و 643 یتیم و و پنج هزار و 238 نفر فرزندان طرح محسنین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یتیم نوازی خیران سخاوتمند در اولین شب قدر/ 149 حامی جذب شد

یتیم نوازی خیران سخاوتمند در اولین شب قدر/ 149 حامی جذب شد