مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-13پزشكي

میانگین سنی فوتی های کرونا در هفته گذشته/ کووید 19؛ بیماری خفیف برای کودکان


اخیرا برخی سازمان های بهداشتی درباره بروز بیـماری کاوازاکی در ارتباط با کودکـان مبتـلا به کووید-19، هشدار داده اند؛ این درحالیست که مطالعات بیشماری نشان داده اند کووید- 19 یک بیماری خفیف برای کودکان بویژه کودکان زیر 9 سال و با مرگ نزدیک به صفر است و هنوز .

- میانگین سنی فوتیهای کرونا در هفته گذشته / کووید19؛ بیماری خفیف برای کودکان زیر 9سال اخیرا برخی سازمان های بهداشتی درباره بروز بیـماری کاوازاکی در ارتباط با کودکـان مبتـلا به کووید-19، هشدار داده اند؛ این درحالیست که مطالعات بیشماری نشان داده اند کووید- 19 یک بیماری خفیف برای کودکان بویژه کودکان زیر 9 سال و با مرگ نزدیک به صفر است و هنوز هیچ مدرک قطعی مبنی بر شـوک ناشـی از کووید-19 به بیماری کاوازاکی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی های اپیدمیولوژی صورت گرفته بر روند ابتلا و گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان که از سوی وزارت بهداشت منتشر شده، تا روز 23 اردیبهشت، چهار میلیون و 270 هزار و 751 نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 287 هزار و 540 نفر جان خود را از دست داده اند.

به طور کلی در جهان کشورهای آمریکا، اسپانیا، روسیه، انگلستان، ایتالیا رتبه های اول تا پنجم ابتلا به بیماری کووید19 را به خود اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی فوتی های کرونا در هفته گذشته/ کووید 19؛ بیماری خفیف برای کودکان

میانگین سنی فوتی های کرونا در هفته گذشته/ کووید 19؛ بیماری خفیف برای کودکان