مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-13سياسي

حضور سبزپوشان بی ادعا در صف مبارزه با کرونا


هرچند استان مرزی ایلام فاقد یک هنگ یا لشگر مستقل ارتش است اما با این وجود در چندین نوبت ارتش غرب کشور مستقر در استان کرمانشاه با انجام اقداماتی چون گندزدایی و ضدعفونی برخی شهرهای استان و غربالگری سرنشینان خودروها در مبادی های ورودی و خروجی استان اقدامات ارزنده ای را انجام دادند.

در استان ایلام به علت نبود ارتش عمده کارهای مبارزه با کرونا در میان دستگاه های نظامی بر عهده سپاه پاسداران است و این دستگاه نظامی با تمام امکانات و تجهیزات خود و حتی نیروهای متخصص در حوزه درمان و بیوتروریسم با سایر دستگاه های عضو ستاد کرونا همکاری نزدیک و تنگاتنگی دارد.

از زمان جدی شدن موضوع کرونا، سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام همچون دیگر دستگاه ها منشا خدمات زیادی در حوزه های مختلف بوده و از همان ابتدای شکل گیری ستاد استانی مبارزه با کرونا، سپاه نیز یک شورای متناظر و هم سو با مصوبه های ستاد کرونا با هفت کمیته موسوم به قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) تشکیل داد و وظایف هر کمیته نیز مشخص شد.

سپاه در قالب این قرارگاه و کمیته های زیرمجموعه آن و تعامل نزدیک با دولت و دیگر مجموعه های دخیل در رفع مخاطرات کرونا حضوری مصمم و جهادگونه دارد و بخش مهمی از کنترل و مدیریت کرونا در استان ایلام مدیون و مرهون تلاش سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سبزپوشان بی ادعا در صف مبارزه با کرونا

حضور سبزپوشان بی ادعا در صف مبارزه با کرونا