مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-13سياسي

نشست دست اندرکاران پرتال راسخون با رییس سازمان اوقاف برگزار شد


نشست دست اندرکاران پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از نشست دست اندرکاران پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی با اشاره به اینکه به نظر می رسد سال 99 نقطه عطفی در پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون باشد، گفت: با توجه به تعطیلی مراسم ها در ابتدای ماه مبارک رمضان فکر کردیم در قالب فضای مجازی به چه نحوی امامزادگان را در زمینه فرهنگی فعال کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ادامه داد: ابتدا امامزادگان سطح یک و دو را مکلف کردیم که کانال فعال در فضای مجازی داشته باشند؛ سپس دوستان در راسخون تیمی را برای تولید محتوا تشکیل دادند و محتواها روزانه در قالب 100 پست در زمینه های مختلف از جمله تفسیر قرآن، شرح ادعیه ماه مبارک رمضان، سبک زندگی و .

در کانالی به عنوان کانال پشتیبان قرار گرفت.

عادل خاطرنشان کرد: 700 کانال امامزاده و بقاع متبرکه با میانگین 400 عضو داریم که از مطالب ارزشمند کانال پشتیبان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دست اندرکاران پرتال راسخون با رییس سازمان اوقاف برگزار شد

نشست دست اندرکاران پرتال راسخون با رییس سازمان اوقاف برگزار شد