مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-13دانش

هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی انتخاب شد


رییس پارک علم و فناوری خراسان و عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی از سوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک علم و فناوری خراسان و عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی از سوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، دکتر رضا قنبری، رییس پارک علم و فناوری خراسان و عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی از سوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب شد.

بخشی از متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر رضا قنبری عضو محترم هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی اردیبهشت ماه هر سال یادآور رسم ارزشمند جامعه دانشگاهی برای قدردانی از اساتید عرصه آموزش است.

جا دارد به رسم قدرشناسی از جنابعالی به عنوان هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی که فراتر از چارچوب های وظیفه، با دلسوزی و اشتیاق در راه به کارگیری تخصص در خدمت به جامعه ، دانشجوپروری و پیوند اثربخش آموزش با پژوهش گام برمی دارید، قدردانی نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی انتخاب شد

هیئت علمی برگزیده در حوزه تأثیرگذاری اجتماعی انتخاب شد