مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-13سياسي

راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات گامی مهم در شفاف سازی پروژه هاست


رییس کمیسیون هوشمند سازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی سامانه مدیریت اطلاعات پروژه (pmis )در شهرداری، گفت: راه اندازی این سامانه اقدام عملیاتی مهمی برای شفاف سازی و الکترونیکی کردن پروژه ها است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمند سازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی سامانه مدیریت اطلاعات پروژه (pmis )در شهرداری، گفت: راه اندازی این سامانه اقدام عملیاتی مهمی برای شفاف سازی و الکترونیکی کردن پروژه ها است.

لیلا دودمان با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون هوشمندسازی با موضوع بررسی سامانه مدیریت اطلاعات پروژه (pmis ) و با تاکید بر اینکه توجه به رویکرد سیستمی در اجرای پروژه های شهرداری یک درخواست همگانی است، اضافه کرد: اهداف اجرای سامانه مدیریت اطلاعات پروژه (pmis) دسترسی به موقع به مستندات و عدم تاخیر در برنامه ریزی و کنترل پروژه ها را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، او جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات پروژه ها، امکان تهیه گزارش پیشرفت پروژه ها، اعتبارهزینه شده درهر پروژه، ایجاد آرشیو مناسب مستندات پروژه ها و پیمانکاران، ارزیابی دقیق و همچنین کارایی و بهره وری پرسنل مشغول به کار در پروژه ها را از دیگر مزایای این سامانه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات گامی مهم در شفاف سازی پروژه هاست

راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات گامی مهم در شفاف سازی پروژه هاست