مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-13اجتماعي

مدارس استان سمنان از روز شنبه برای 4 هفته باز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه به غیر از مراکز آموزشی استثنایی، پیش دبستانی و خوابگاه های شبانه روزی و مناطق قرنطینه شده احتمالی از 27 اردیبهشت ماه برای چهار هفته بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی که پیش از ظهر امروز در جمع شورای معاونان خود سخن می گفت، با اشاره به الزامی بودن حضور مدیران، معلمان، دبیران و کادر اجرایی مدارس از شنبه 27 اردیبهشت تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

وی سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در شرایط فعلی را اولویت اصلی آموزش و پرورش استان سمنان برشمرد و اضافه کرد: در بازگشایی مدارس، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری بوده و حضور کارکنان و دانش آموزان با دستکش و ماسک میسر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: بازگشایی واحدهای آموزشی و حضور دانش آموزان در مدارس در این چهار هفته، نخست برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزانی است که به هر دلیل تاکنون نتوانسته اند از کلاس های شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران استفاده کنند و در ادامه برای رفع اشکال محصلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا مقرر شده به شکل جهادی در اجرای این تصمیم از آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان سمنان از روز شنبه برای 4 هفته باز می شود

مدارس استان سمنان از روز شنبه برای 4 هفته باز می شود