مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-13اجتماعي

برنامه جبران وقفه آموزشی در آموزش های سوادآموزی


سازمان نهضت سوادآموزی دستورالعمل جبران وقفه آموزشی ایجاد شده در آموزش های حضوری را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان نهضت سوادآموزی دستورالعمل جبران وقفه آموزشی ایجاد شده در آموزش های حضوری دوره های آموزش متأثر از شیوع ویروس کرونا در سال 1398 را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

در بخشی از این دستورالعمل آمده است؛ آن دسته از کلاس هایی که تا پایان بهمن ماه فعال بوده و در مرحله آزمون های پایانی قرار دارند هرچه سریع­تر در صورت مهیا بودن شرایط برگزاری آزمون، نسبت به اخذ آزمون با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدامکنند.

همچنین درباره بررسی و برنامه ریزی آزمون سوادآموزان فردبه فرد مشروط به اعلام آموزش دهنده مبنی بر آمادگی سوادآموز برای شرکت در امتحان، تأکید شده است.

در این دستورالعمل به زمان ثبت نام و شروع فعالیت آموزشی، کلاس های طرح سوادآموزی اتباع و شیوه پرداخت حق الزحمه آموزش دهندگان اشاره شده است که در ادامه خواهد آمد.

کلاس هایی که زمان ثبت و شروع فعالیت آموزشی آن ها بهمن و اسفندماه سال 98 بوده و متأثر از وضعیت حادث شده عملاً جلسات و پیگیری آموزشی شایسته و بایسته ای انجام نداشتند، در سامانه سوادآموزی به عنوان ترک تحصیل اضطراری ثبت گردند و این کلاس ها می توانند هم زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جبران وقفه آموزشی در آموزش های سوادآموزی

برنامه جبران وقفه آموزشی در آموزش های سوادآموزی