مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-05-13فناوري

نرخ خدمات پهنای باند تنها 15 درصد افزایش داشته است


معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه با ادامه توزیع بسته های رایگان اینترنت موافقت نشد، در دفاع از قیمت اینترنت گفت: نرخ پهنای باند در چند سال اخیر تنها 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه بنا به دلایلی با ادامه توزیع بسته های رایگان اینترنت به کاربران موافقت نشد، گفت: اما با توجه به سبد مصرفی خانوار و هزینه های پهنای باند، در می یابیم که نرخ خدمات مخابراتی به ویژه پهنای باند در چند سال اخیر تنها 10 تا 15 درصد رشد داشته است که در مقایسه با دیگر خدمات و محصولات کمتر بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که برای افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شب های قدر چه تدابیری در نظر گرفته شده است، گفت : استفاده از محتوای شبکه ملی اطلاعات رشد قابل توجهی در چند سال اخیر داشته و عملا مشکل سرعت یا افت کیفیت اینترنت وجود ندارد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: ممکن است در برخی از نیازمندی ها در بستر اینترنت مشکلاتی ایجاد شود که عمدتا به دلیل افزایش غیرقابل پیش بینی مصرف در زمان شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به موضوع مناسک دینی و فضای مجازی به سخنان مقام معظم رهبری درباره مناجات مردم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: رهبری اخیرا بر ضرورت حفظ مناجات رمضان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خدمات پهنای باند تنها 15 درصد افزایش داشته است

نرخ خدمات پهنای باند تنها 15 درصد افزایش داشته است