مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-13اقتصادي

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی


رییس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی یکی از اولویت های اتاق بازرگانی زنجان است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی یکی از اولویت های اتاق بازرگانی زنجان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه فرد دیروز (23 اردیبهشت) در نخستین جلسه ستاد احیای واحدهای راکد تولیدی استان زنجان، با اشاره به آغاز به کار کمیته احیای واحدهای تولیدی راکد استان زنجان، اظهار کرد: این کمیته با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای راکد و بازگرداندن آن ها به چرخه تولید برگزار می شود.

وی با اشاره به آماری از واحدهای راکد تولیدی استان، افزود: ارائه آمار دقیق و به روز یکی از مشکلات اصلی کشور و به تبع در استان زنجان است که در همین راستا تشکیل بانک اطلاعاتی واحدها یکی از برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری است.

این مسئول با اشاره به اینکه در صورت دسترسی به اطلاعات تصمیم گیری ها با دقت و سهولت بهتری اتخاذ می شود، تصریح کرد: وجود آمار دقیق از وضعیت واحدها بررسی و رصد وضعیت آن ها را مطلوب تر خواهد کرد.

یگانه فرد، با اشاره به حضور برخی از مدیران مرتبط با تولید به صورت ثابت در این کمیته، ادامه داد: با توجه به موضوعات و بنا به فراخور دستور جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی