مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-13فرهنگي

پخش آثار انجمن سینمای جوانان بسترساز اعتلای استعداد فیلمسازان


پخش فیلم های کوتاه تهیه شده در انجمن سینمای جوانان اردبیل از شبکه سبلان سبب اعتلای استعدادهای فیلمسازان جوان اردبیل می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیمای مرکز اردبیل گفت: پخش فیلم های کوتاه تهیه شده در انجمن سینمای جوانان اردبیل از شبکه سبلان سبب اعتلای استعدادهای فیلمسازان جوان اردبیل می شود.

محمدحسین پستی 24 اردیبهشت در بازدید از انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل اظهار کرد: آشنایی مردم با مقوله فیلم کوتاه و همچنین آشنایی مسئولان با استعدادها و افتخارآفرینی های فیلمسازان جوان از مزیت های اصلی پخش آثار تولیدی در سیمای مرکز اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به استعدادها و نیازمندی های جوانان متعهد و توانمند استان که در عمل به رسالت خود در زمینه اشاعه فرهنگ و هنر ملی و دینی صادقانه تلاش می کنند بسیار ضروری است و در این مقوله مسئولان باید همت اساسی داشته باشند.

معاون سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر استمرار همکاری های انجمن سینمای جوانان اردبیل با شبکه سبلان از فیلمسازان انجمن خواست؛ با ارایه فیلمنامه کوتاه و طرح بلند خود به سازمان متناسب با موضوع سال و شرایط موجود در ایجاد تنوع در تولید برنامه های پرمحتوا و جذب هر چه بیشتر مخاطب برای شبکه استانی سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش آثار انجمن سینمای جوانان بسترساز اعتلای استعداد فیلمسازان

پخش آثار انجمن سینمای جوانان بسترساز اعتلای استعداد فیلمسازان