مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-13اجتماعي

آغاز ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود گفت: پیش بینی ما این است که تا 31 مرداد همه ثبت نام ها انجام و اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه سناد شده باشد.

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود گفت: پیش بینی ما این است که تا 31 مرداد همه ثبت نام ها انجام و اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه سناد شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این دستورالعمل 22 اریبهشت برای همه استان ها ارسال شد.

با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم سعی شده تمام نکاتی که باید مدیران مدارس رعایت کنند در این دستورالعمل قید شود.

وی افزود: ثبت نام از اول خرداد آغاز می شود و پیش بینی ما این است که تا 31 مرداد همه ثبت نام ها انجام و اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه سناد شده باشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای ثبت نام دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی و خانواده هایی که محل سکونت خود را تغییر می دهند باید مراجعه حضوری صورت بگیرد؟ گفت: پیش بینی شده تا جای ممکن مدارس به صورت سیستمی ثبت نام را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد

آغاز ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد