مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-13اجتماعي

بازگشایی مدارس از شنبه/ گندزدایی روزانه مدارس استان سمنان


مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و تأکید وزیر آموزش و پرورش، کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه به غیر از مراکز آموزشی استثنایی، - ایسنا/سمنان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و تأکید وزیر آموزش و پرورش، کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه به غیر از مراکز آموزشی استثنایی، پیش دبستانی و خوابگاه های شبانه روزی و مناطق قرنطیه شده احتمالی از 27 اردیبهشت ماه برای 4 هفته بازگشایی می شوند.

محمد دستورانی امروز 24 اردیبهشت در جمع شورای معاونان این اداره کل اظهار کرد: حضور مدیران، معلمان، دبیران و کادر اجرایی مدارس از شنبه 27 اردیبهشت الزامی است اما حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

وی سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در شرایط فعلی را اولویت اصلی آموزش و پرورش استان برشمرد و اضافه کرد: در بازگشایی مدارس رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و حضور پرسنل و دانش آموزان با دستکش و ماسک میسر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: بازگشایی واحدهای آموزشی و حضور دانش آموزان در مدارس در این 4 هفته، نخست برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزانی است که به هر دلیل تاکنون نتوانسته اند از کلاس های شبکه آموزشی دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس از شنبه/ گندزدایی روزانه مدارس استان سمنان

بازگشایی مدارس از شنبه/ گندزدایی روزانه مدارس استان سمنان