مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-13حوادث

کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در غرب پایتخت


رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در حوالی میدان صادقیه خبر داد.

- سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات این خبر، بیان داشت: با توجه به نوسانات ارزی شدید در کشور عده ای سودجو با سو استفاده از این شرایط اقدام به جعل ارزهای بین اللملی کرده و آن را وارد بازار می کنند.

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در ادامه توضیح داد: روز گذشته بیست سوم اردیبهشت ماه یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از صرافی ها قصد داشت هزار و 400 دلار تقلبی را به ریال تبدیل کند، که با هوشیاری متصدی صرافی و اعلام به موقع و حضور سریع مأموران دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت بزه انتسابی را منکر و اذعان داشت، این دلارها را از یکی از دوستان خود دریافت کرده که بلافاصله مأموران با شناسایی مخفیگاه وی اخذ دستور قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی در ادامه افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و بیان داشت، این دلارها را یکی از دوستانش که در خارج از کشور ساکن می باشد تهیه و پس از فروش به افراد عادی تبدیل به ریال می کردم.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به همراه پرونده و اسکناس های جعلی برای اخذ دستور قضایی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در غرب پایتخت

کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در غرب پایتخت