مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-13سياسي

برای بهبود فضای کسب و کار در دوران پساکرونا تلاش می کنیم


استاندار فارس با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار در تمام حوزه ها به ویژه گردشگری از اصلح ترین برنامه های مدنظر در فارس است، گفت: تمام تلاشمان را در راستای رفع موانع استانی بهبود فضای کسب و کار در دروان پساکرونا بکار خواهیم گرفت.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار در تمام حوزه ها به ویژه گردشگری از اصلح ترین برنامه های مدنظر در فارس است، گفت: تمام تلاشمان را در راستای رفع موانع استانی بهبود فضای کسب و کار در دروان پساکرونا بکار خواهیم گرفت.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 24 اردیبهشت در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با تاکید بر اینکه تحریک تقاضا منجر به بهبود اقتصاد این استان می شود، افزود: بهبود کسب و کار در فارس نیازمند تصمیمات در سه حوزه استانی، ملی و بین المللی است با این حال عزم درون استانی بر این است که موانع سد راه توسعه کسب و کار برطرف شود.

او با بیان اینکه ایجاد تقاضای مؤثر نقش قابل توجه ای در افزایش سرعت بهبود کسب و کار در استان فارس دارد، افزود: اگر شاهد افزایش تقاضا در تمام شاخص های اقتصادی باشیم، می توان نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی کشور در آینده خوش بین بود.

استاندار فارس همچنین با اشاره به برنامه های حمایتی از واحدهای اقتصادی استان نیز گفت: از جمله حمایت هایی که از بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهبود فضای کسب و کار در دوران پساکرونا تلاش می کنیم

برای بهبود فضای کسب و کار در دوران پساکرونا تلاش می کنیم