مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:162020-05-13حوادث

دستگیری یکی از عاملان قاچاق گازوییل در یافت آباد


رییس کلانتری 151 یافت آباد از دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد نفتی خبر داد و گفت: متهم هنگام انتقال محموله قاچاق بازداشت و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید محمد رضا موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 3 راننده تریلر با همکاری یکدیگر به طور مستمر محموله های گازوییل را در گاراژی در حوالی بلوار الغدیر منتقل و با دپو کردن آن به صورت قاچاق به مشتریانشان عرضه می کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری یافت آباد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، افزود: با شناسایی محل گاراژ مراقبت های ویژه پلیسی از محل آغاز تا اینکه عصر روز گذشته تیم عملیات کلانتری مشاهده کردند یک دستگاه خودرو تریلر تانکر دار مارک ولوو سفید رنگ از جاده خاکی وارد مسیر اصلی شده و با توجه سنگینی خودرو احتمال داشتن بار گازوییل قاچاق قوت گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران طی عملیات پلیسی خودرو تانکر را متوقف و به بررسی مدارک راننده آن پرداختند، متهم که در ابتدا مدعی بود بار تانکر روغن سوخته است از ارائه مدارک عاجز ماند.

کلانتر محله یافت آباد ابراز داشت: در بررسی های بیشتر مشخص شد که محموله تانکر گازوییل قاچاق و ظرفیت تانکر کاملاً پر است، محموله 30 هزار لیتری گازوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از عاملان قاچاق گازوییل در یافت آباد

دستگیری یکی از عاملان قاچاق گازوییل در یافت آباد