مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-13اجتماعي

کلاس درس معلم آستارایی در دامان طبیعت


این معلم با سابقه مدرسه صائب تبریزی روستای مشند آستارا روز چهارشنبه در حاشیه کلاس درس خود گفت: به خاطر دانش آموزان و بنا بر احساس تکلیف، مسیر 30 کیلومتری مرکز شهر تا مشند را هر روز با خودروی شخصی طی می کنم.

وی افزود: فاصله گذاری اجتماعی در کلاس درس رعایت می شود و دانش آموزان از ماسک و دستکش استفاده می کنند و خوشبختانه هیچ دانش آموزی به بیماری کرونا مبتلا نشده است.

وی اظهار کرد: 59 دانش آموز پایه های ابتدایی این مدرسه از فروردین ماه در دل طبیعت یا در خانه های خود آموزش می بینند تا به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت و شبکه شاد، از درس عقب نمانند.

نگار حبیب پی دانش آموز پایه سوم این مدرسه گفت: در زمان گسترش بیماری کرونا دانش آموزان نگران تحصیل بودند اما با تلاش معلمان وظیفه شناسی مانند آقای گرامی پور، تدریس در این روستا تعطیل نشد.

امیر مهدی دادگر دانش آموز پایه چهارم این مدرسه نیز بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم شبکه اینترنت را در روستای مشند راه اندازی و راه تنها مدرسه این روستا را بهسازی کنند.

مدیر آمورش و پرورش آستارا هم گفت: 303 دانش آموز 21 مدرسه روستایی به دلیل محرومیت از شبکه اینترنت، در ایام خانه نشینی برای پیشگیری از بیماری کرونا از آموزش چهره به چهره با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس معلم آستارایی در دامان طبیعت

کلاس درس معلم آستارایی در دامان طبیعت