مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-13بين الملل

ارسال ماهواره های بلک جک توسط دارپا


آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا مشهور به دارپا (DARPA) قصد دارد تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده میلادی یک مجموعه از ماهواره ها را در مدار زمین مستقر کند.

- آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا مشهور به دارپا (DARPA) قصد دارد تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده میلادی یک مجموعه از ماهواره ها را در مدار زمین مستقر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس نیوز، سه محموله در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 به مدار زیرین زمین به پرواز درمی آیند تا شروع به ساختن یک شبکه مشبک نوری کنند.

آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا اعلام کرد: قصد دارد اولین ماهواره های آزمایشی برنامه موسوم به بلک جک (Blackjack) را در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 راه اندازی کند.

دفتر فناوری تاکتیکی دارپا، برنامه بلک جک را در سال 2018 برای نشان دادن سودمندی نظامی صورت های فلکی ماهواره ای و شبکه های مشبک ماهواره ای کم هزینه در مدار زیرین زمین آغاز و اعلام کرد که حدود 20 ماهواره تا سال 2022 راه اندازی می شود.

اولین محموله موسوم به Mandrake 1 در واقع یک تاسواره است که تراشه های پردازش ابررایانه ای را حمل می کند.

دومی Mandrake 2 نام دارد که یک جفت ماهواره کوچک است که پیوندهای بین ماهواره ای نوری را برای داده های پهنای باند حمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال ماهواره های بلک جک توسط دارپا

ارسال ماهواره های بلک جک توسط دارپا