مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-13پزشكي

کرونا نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد را مجازی کرد


رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس فراخوان منتشره، این نمایشگاه قرار بود اردیبهشت ماه جاری به صورت گروهی و در نگارخانه این شهرستان برپا شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 21 عکاس با 35 اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرده اند، ادامه داد: عکاسانی از شهرهای کرمانشاه، اردبیل، مریوان، تبریز، جوانرود، اصفهان، ارومیه، سنندج، بانه، دیواندره، بناب، بوکان، نقده و مهاباد با ارسال بیش از 300 قطعه عکس در موضوعات مختلف از جمله مستند، طبیعت، کودک، گردشگری و خلاقانه در 2 بخش دوربین حرفه ای و تلفن همراه در این گردهمایی مجازی شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: 60 درصد از شرکت کنندگان در بخش دوربین حرفه ای و 40 درصد در بخش تلفن همراه شرکت و از بین شرکت کنندگان 65 درصد عکاس آقا و 35 درصد عکاس خانم آثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده اند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار داشت: فراخوان نخستین نمایشگاه گروهی عکس هوران در مهاباد از نیمه دوم اسفند ماه با هدف تشویق و ترغیب علاقه مندان به عکاسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه خبری هاژه منتشر شد و در این مدت یک بار نیز مهلت ارسال آثار تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد را مجازی کرد

کرونا نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد را مجازی کرد