مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-13اجتماعي

مدارس استان سمنان شنبه باز می شود حضور دانش آموزان اختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد دستورانی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونان به میزبانی آموزش وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه مدارس استان از روز شنبه به مدت چهار هفته باز می شوند، ابراز داشت: این تصمیم در ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با تأکید وزیر آموزش وپرورش صورت گرفت که حضور مدیران، معلمان، دبیران و کادر اجرایی از 27 اردیبهشت در مدارس الزامی خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه مراکز آموزشی استثنایی، پیش دبستانی و خوابگاه های شبانه روزی و مناطق قرنطینه شده همچنان تعطیل هستند، افزود: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری و شرط آن نیز داشتند ماسک و دستکش است که خانواده ها می بایست آن را تهیه کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش سمنان بابیان اینکه این چهار هفته برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: دانش آموزانی که نتوانستند از اپلیکیشن شاد و برنامه های تلویزیون استفاده کنند برای رفع اشکال مدارس دایر و معلمان موظف به پاسخ گویی هستند.

دستورانی بابیان اینکه سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در اولویت آموزش وپرورش است، تصریح کرد: مدارس باید شرایطی را منظور کنند تا در هر مدرسه 25 درصد دانش آموزان حاضر شوند و برنامه های درسی نیز از قبل اطلاع رسانی شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان سمنان شنبه باز می شود حضور دانش آموزان اختیاری

مدارس استان سمنان شنبه باز می شود حضور دانش آموزان اختیاری