مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-13اقتصادي

طرح بانویار در 48 روستای محروم گلستان اجرا شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح بانویار با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در 48 روستای محروم گلستان در حمایت از اشتغال بانوان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الهه غیناقی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و سلامت خانواده، اظهارکرد: طرح بانویار با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران و مدیرکل امور روستایی استان در 48 روستای محروم جهت حمایت از اشتغال بانوان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را مهارت آموزی اعلام کرد و افزود: فاز دوم این طرح را با تأکید بر ایجاد صندوق های خرد زنان روستاها با همکاری جهادکشاورزی در دست اقدام داریم.

غیناقی ادامه داد: با حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری، طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مشارکت اداره کل تعاون و جهاد دانشگاهی در راستای حمایت از مشاغل خانگی اجرا شد و در این طرح 200 زن سرپرست خانوار که در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن نهادهای حمایتی بودند، دوره های مهارت آموزی را گذرانده و اکنون هم مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: فاز دوم این طرح که با توانمندسازی 280 زن سرپرست خانوار همراه بوده با همکاری امور اجتماعی استانداری و اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بانویار در 48 روستای محروم گلستان اجرا شد

طرح بانویار در 48 روستای محروم گلستان اجرا شد