مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-13سياسي

راه اندازی هشتگ «قدس راه شهدا» در فضای مجازی


جانشین سپاه استان زنجان، از راه اندازی هشتگ «قدس راه شهدا» در فضای مجازی خبرداد و گفت: باید با پر رنگ کردن برنامه های روز قدس دشمنان را نا امید کنیم.

- زنجان- جانشین سپاه استان زنجان، از راه اندازی هشتگ قدس راه شهدا در فضای مجازی خبرداد و گفت: باید با پر رنگ کردن برنامه های روز قدس دشمنان را نا امید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روز قدس در محل استانداری زنجان، با تاکید بر لزوم گرامیداشت هرچه باشکوه تر روز قدس، گفت: جلسات مختلفی به صورت ویدئو کنفرانس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب برنامه های روز قدس خواهند داشت، اظهار کرد: آحاد مردم و بسیجیان برای راهپیمایی خودرویی و موتوری اعلام آمادگی کرده اند.

جانشین سپاه استان زنجان، با بیان اینکه در فضای مجازی هشتگ قدس راه شهدا برنامه های مختلف توسط سپاه استان اجرا می شود، گفت: باید تبلیغات گسترده ای در این زمینه انجام شود.

طهماسبی بر فضاسازی تبلیغی و رسانه ای در خصوص گرامیداشت روز قدس در استان تاکید کرد و افزود: باید با پر رنگ کردن برنامه های روز قدس دشمنان را نا امید کنیم و نشان بدهیم که مردم ایران تبع رهبری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هشتگ «قدس راه شهدا» در فضای مجازی

راه اندازی هشتگ «قدس راه شهدا» در فضای مجازی