مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-13اقتصادي

بزرگ ترین شرکت مسافرتی اروپا 8000 شغل خود را حذف می کند


شرکت مسافرتی «تی یو آی» ( TUI) آلمان، بزرگترین گروه ارائه خدمات گردشگری اروپا، اعلام کرد به دلیل بحران به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، - شرکت مسافرتی تی یو آی ( TUI) آلمان، بزرگترین گروه ارائه خدمات گردشگری اروپا، اعلام کرد به دلیل بحران به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، 8000 شغل خود را حذف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، شرکت مسافرتی تی یو آی اعلام کرد برای مقابله با بزرگترین بحران این شرکت مسافرتی و صنعت گردشگری، ناچار به کاهش برخی از هزینه ها شده است.

محدودیت های مسافرتی اعمال شده در سراسر جهان منبع درآمد این شرکت را با مشکل جدی مواجه کرده است به طوری که از 10 کارمند شرکت تی یو آی ، 9 نفر برای کاهش هزینه ها مرخص و یا با قطع شدن حقوق مواجه شدند.

در ماه سپتامبر، کارکنان این شرکت به بیش از 70 هزار نفر می رسید.

در ماه مارس، دولت آلمان وامی به ارزش 1.

8 میلیارد یورو برای کمک به ادامه بقای این شرکت مسافرتی اهدا کرد، اما تی یو آی اعلام کرد صنعت گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا به طور دائمی با تغییراتی مواجه خواهد شد بنابراین نیاز است تا به طور چشمگیر از هزینه ها کاسته شود.

تی یو آی روز چهارشنبه اعلام کرد، برخی از هزینه ها را به طور دائمی کاهش خواهد که این موضوع به حدف کردن 8000 شغل تحت پوشش این شرکت منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین شرکت مسافرتی اروپا 8000 شغل خود را حذف می کند

بزرگ ترین شرکت مسافرتی اروپا 8000 شغل خود را حذف می کند