مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-13سياسي

تاکید امام جمعه سلطانیه بر عدم حضور همزمان دانش آموزان در مدارس


امام جمعه سلطانیه با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای بازگشایی مدارس، بر عدم حضور همزمان همه دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: آنچه مهم است باید همه مسائل بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت اسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به فضائل شب های قدر اشاره و اظهار کرد: شب قدر برتر از هزار ماه و معادل 84 سال پر برکت و با ارزش است.

وی با اشاره به وضعیت کشور و تمام دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت ها و مجالس و محافل و مدارس و محروم بودن از حضور در مساجد و بازگشایی مساجد فقط در شب های قدر افزود: شب قدر، شب کسب فضائل و برکات الهی و شب عروج معنوی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش جلسه خدمت به علم و دانش است به مقتضای جلسه به علم حضرت امیرالمومنین علی(ع) اشاره و با مقایسه علم آن حضرت با علم جانشین حضرت سلیمان که در یک چشم به هم زدن تخت ملکه سبا را آورد و در حالی که فقط بعضی از علم الهی را دارا بود، افزود: حضرت امیرالمومنین علی(ع) مخزن همه علوم الهی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه سلطانیه بر عدم حضور همزمان دانش آموزان در مدارس

تاکید امام جمعه سلطانیه بر عدم حضور همزمان دانش آموزان در مدارس