مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-13سياسي

خضریان: مجلس یازدهم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را پیگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خضریان منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه از مجموعه نشست های تخصصی حوزه خانواده با محوریت پیگیری قانون تسهیل ازدواج جوانان که به میزبانی معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج .

- منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان در مجلس یازدهم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خضریان منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه از مجموعه نشست های تخصصی حوزه خانواده با محوریت پیگیری قانون تسهیل ازدواج جوانان که به میزبانی معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، گفت: اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ازدواج جوانان در کشور است با این وجود مجلس آینده با پیگیری اجرای این قانون می تواند به جامعه دوازده میلیونی مجرد کشور خدمت کند.

وی بر لزوم برنامه ریزی صاحب نظران و اندیشمندان جبهه انقلاب برای آینده حوزه زنان و خانواده و ترویج سبک انقلابی خانواده تاکید کرد و افزود: تهیه پیوست رسانه ای برای معرفی خدمات ارائه شده توسط بسیج داشجویی همچون پیگیری تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان و نیز افزایش مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مجلس یازدهم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را پیگیری کند

خضریان: مجلس یازدهم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را پیگیری کند