مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-13فناوري

‏30 درصد از دانش آموزان سمیرم از اینترنت پرسرعت بی بهره هستند


مدیرآموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: 34 درصد از دانش آموزان ‏متوسطه اول و 30 درصد از ‏دانش آموزان متوسطه دوم در این شهرستان به دلیل نبود زیرساخت و ‏پراکندگی ‏جمعیت از اینترنت پر سرعت ‏برای آموزش مجازی بی بهره اند.

- محمد نادری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: تعدادی از دانش آموزان در شهر و ‏روستا ‏به دلیل نبود زیر ساخت اینترنت و گوشی هوشمند ‏از دسترسی به سامانه آموزشی شاد بی بهره بودند که ‏ با ورود عشایر به شهرستان دانش آموزان عشایر هم در بسیاری از نقاط به اینترنت ‏دسترسی ‏ندارند و باید ‏این مشکل برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم‏ افزود: ‏ کادر آموزشی در آموزش و پرورش تلاش می کند تا بتوانند آموزان از طریق ‏فضای مجازی به نحو احسن به ‏دانش ‏ آموزش دهند، اما در این زمینه مشکلاتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ‏34 درصد از دانش ‏آموزان ‏متوسطه اول و 30 درصد از دانش آموزان متوسطه دوم در شهرستان به دلیل نبود ‏زیر ساخت و ‏پراکندگی ‏جمعیت از اینترنت پرسرعت برای آموزش مجازی بی بهره اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یازده هزار دانش آموز در 168 واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان ‏سمیرم تحصیل ‏می کنند.

‎انتهای پیام/63111/ج20/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏30 درصد از دانش آموزان سمیرم از اینترنت پرسرعت بی بهره هستند

‏30 درصد از دانش آموزان سمیرم از اینترنت پرسرعت بی بهره هستند