مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-13بين الملل

ماموریت هواپیمای مرموز آمریکایی چیست؟


این ماموریت در ادامه ماموریت قبلی که OTV5 نام داشت و در اکتبر گذشته به پایان رسید، انجام خواهد شد و از آنجایی که پرواز هواپیمای مورد نظر در ماموریت OTV-5 به مدت 780 روز طول کشید، - ، نیروی فضایی ایالات متحده یکی از زیرمجموعه های نیرو های مسلح این کشور بوده که به تازگی در پروژه فوق سری هواپیمای فضایی خود، وارد مرحله جدیدی شده است.

گفته می شود به زودی ماموریت ششم این هواپیما پس از موفقیت ماموریت قبلی شروع خواهد شد.

هواپیمای مرموز نیروی فضایی آمریکا که X-37B نام دارد، در اصل متعلق به نیروی هوایی این کشور است اما وظیفه فرستان به فضا، هدایت، کنترل و بازگرداندن آن به زمین به نیروی فضایی محول شده است.

به تازگی این شاخه از مجموعه نیرو های مسلح ایالات متحده در بیانیه ای از آغاز ششمین ماموریت هواپیمای فضایی مورد نظر در تاریخ 16 مه خبر داده است.

این ماموریت در ادامه ماموریت قبلی که OTV5 نام داشت و در اکتبر گذشته به پایان رسید، انجام خواهد شد و از آنجایی که پرواز هواپیمای مورد نظر در ماموریت OTV-5 به مدت 780 روز طول کشید، انتظار می رود که در تازه ترین پرواز X-37B رکورد های جدیدی ثبت شود.

مشخصات هواپیمای فضایی آمریکا در مورد جزییات هواپیمای فضایی نیروی فضایی آمریکا اطلاعات چندانی در دسترس نیست جز اینکه شکل وسیله پرنده به شاتل های فضایی قدیمی شبیه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت هواپیمای مرموز آمریکایی چیست؟

ماموریت هواپیمای مرموز آمریکایی چیست؟