مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-13ورزشي

در دیدار مسئولان هرمزگان با وزیر ورزش چه گذشت؟/ رونق به «فوتبال» استان باز می گردد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان روز گذشته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو کردند و آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اختصاص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع در اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی هرمزگان، حمایت لازم انجام شود.

بهره برداری و افتتاح فاز اول ورزشگاه 10 هزار نفری شهرستان میناب و سالن ورزشی سام و زال قشم در هفته دولت سال جاری، توسعه امکانات ورزشی استان و نیز بررسی روند جاری ورزش هرمزگان و ظرفیت های موجود استان در خصوص برگزاری مسابقات و حضور یک نماینده از استان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، در این دیدار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این نشست اعتباراتی برای تجهیز مجموعه ورزشی 20 هزار نفری خلیج فارس، آغاز عملیات احداث سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس و ساخت دهکده ورزش های آبی و ساحلی در استان، اختصاص داده شد.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نتایج جلسه استاندار با وزیر ورزش و جوانان را مفید و مؤثر خواند و گفت: جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار مسئولان هرمزگان با وزیر ورزش چه گذشت؟/ رونق به «فوتبال» استان باز می گردد؟

در دیدار مسئولان هرمزگان با وزیر ورزش چه گذشت؟/ رونق به «فوتبال» استان باز می گردد؟