مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-05-13ورزشي

دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سنقر احداث می شود


غلامرضا مرتضوی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی احداث زمین چمن با حضور شهردار و رییس اداره ورزش و جوانان سنقر و کلیایی افزود: این طرح به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری سنقر اجرا و در ماه آینده عملیات احداث آن آغاز می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، با احداث و اجرای طرح های ورزشی مشابه برخی از کاستی های موجود در توسعه ورزش این شهرستان جبران شود.

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاد احداث پیست موتورسواری در شهرستان و تامین اعتبار آن در کمیته برنامه ریزی نیز مطرح شد.

مهارت آموزشی لازمه اشتغال سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی همچنین در کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریییس جمهوری در ارتباط با اشتغال به عنوان مهمترین اولویت در کشور اشتغال، مهارت آموزی، آموزش و فرهنگ سازی را لازمه اشتغال دانست و گفت: باید مهارت آموزی متناسب با نیاز جامعه تعریف شود تا افراد با کسب مهارت طبیعتا بازار کار هم برای آن ها هم فراهم خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه افراد دارای حرفه و مهارت لازم، در سطح جامعه بیکار نخواهند ماند، افزود: در شهرستان بسترها و استعداد لازم برای ایجاد اشتغال وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سنقر احداث می شود

دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سنقر احداث می شود