مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-05-13سياسي

مدیرعامل ایرنا: جامعه دانشگاهی ایرنا را خانه سوم خود بداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ضیاء هاشمی روز چهارشنبه در همایش آنلاین با مدیران و روسای مراکز ایرنا در استان ها افزود: ایرنا به دنبال ارتباط بیشتر و گسترده تر با نخبگان و اساتید است و وظیفه خود می داند که حلقه اتصال میان نخبگان و مردم باشد.

وی با یادآوری اینکه ایرنا صدای دولت و ملت است و بنا دارد صدای مردم را منعکس سازد، اظهار داشت: در موضوع کرونا که طی ماه های اخیر تمامی مردم و آحاد جامعه را با خود درگیر کرده است، می توان تعامل خوبی با دانشگاهیان برای آثار شیوع این بیماری بر جامعه داشت.

هاشمی با بیان اینکه سرویس های مختلف ایرنا از اسفند ماه پارسال با شیوع ویروس کرونا فرآورده های خبری ارزشمندی را در زمینه آثار آن بر موضوعات اجتماعی و اقتصادی داشتند، افزود: باید صدای مردم درگیر با کرونا و تاثیر این ویروس بر زندگی آنان را منعکس کرد.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی خواستار اقدام های پژوهشی در ایرنا با موضوع کرونا دانست و گفت: امروز در فضای پژوهش می خواهیم بدانیم که متفکران و اساتید جامعه ما چه ایده هایی برای شرایط کرونایی دارند و در این مرحله به دنبال این هستیم که زبان نخبگان در این زمینه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اساتید در فرآیند تصمیم گیری و تحلیل شرایط موجود فرصت مغتنمی در اختیار دارند و وظیفه ماست که بتوانیم حلقه اتصال مسئولان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایرنا: جامعه دانشگاهی ایرنا را خانه سوم خود بداند

مدیرعامل ایرنا: جامعه دانشگاهی ایرنا را خانه سوم خود بداند