مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:352020-05-13سياسي

دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و پژوهشی ما را یاری کند


حوزه علمیه در توسعه علمی و پژوهشی نیاز به ایجاد تعامل و یاری گرفتن از دانشگاه دارد که دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پتانسل بالا می تواند ما یاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نادرحقیقی در دیدار با رییس دانشگاه آزاد استان هرمزگان و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد این استان از راه اندازی مرکز مطالعات پژوهشی و راهبردی در حوزه علمیه بندرعباس خبر داد و گفت: با توجه به داشتن 10 مرکز در شهرستانهای این استان و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان می توان از ظرفیت های متقابل یکدیگر بهره گرفت.

وی خواستار عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد تعاملات مطلوب و کارساز برای پیشبرد اهداف دو نهاد حوزه علمیه و دانشگاه شد و افزود: استفاده از ظرفیت روانشناسان، مشاوران، استادان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و… می تواند مطلوب حوزه واقع شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان نیز در این دیدار با استقبال از همکاری متقابل حوزه و دانشگاه، آن را بک امر اجتناب ناپذیر برای حفظ هنجارهای اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: بدون شک تعامل دانشگاه و حوزه می تواند موجب رشد و تعالی فرهنگی در جامعه شود زیر هم حوزویان و هم دانشگاهیان هر دو از بدنه مردم هستند و برای تعالی فکر و اندیشه جوانان باید به جامعه ورود کنند زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و پژوهشی ما را یاری کند

دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و پژوهشی ما را یاری کند