مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-13اجتماعي

تمهیدات لازم برای حضور فرهنگان در مدارس اندیشیده شده است


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم برای حضور فرهنگان در مدارس از روز شنبه برای رفع اشکال اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز قائد امینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به مشکلات کرونا اظهار داشت: امروز بسیاری کشورهای پیشرفته در مسائل ساده با مشکل مواجه شدند.

وی گفت: در امر آموزش نیز در دنیا بیش از یک میلیارد دانش آموز با مشکل مواجه شدند و در کشور هم مدارس تعطیل شد اما باعث افتخار است که بعد دو تا سه روز آموزش ها از طریق فضای مجازی شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل وجود آموزش دو طرفه از راهکار شبکه شاد استفاده شد، اما صیانت از اطلاعات همکاران و دانش آموزان نیز اهمیت دارد پس به دنبال شبکه اختصاصی آموزش و پرورش رفتیم که شبکه آموزش دانش آموزی ایجاد شد که مخفف این شبکه هم شاد است.

وی گفت: مشکلات احصا شده و پیگیری ها با اداره ارتباطات و مخابرات صورت گرفت تا بتوان تمام دانش آموزان را از این شبکه بهره مند کرد.

وی با بیان اینکه نظارت نیز توسط مدیر و کارشناسان در شبکه شاد محقق شده است، گفت: اگر آموزش و پرورش موفق باشد نظام کشور موفق خواهد بود و این امر بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای حضور فرهنگان در مدارس اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای حضور فرهنگان در مدارس اندیشیده شده است