مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-13سياسي

کلید 48 واحد مسکونی مهر خرمشهر به اهالی 6 طبقه خرمشهر تحویل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر امروز آیین تحویل کلید منازل نوساز اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند در مسکن مهر خرمشهر به ساکنان ساختمان 6 طبقه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار خرمشهر و دیگر مسئولان برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت منطقه آزاد اروند، شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی یکی از معضلات اجتماعی خرمشهر معروف به ساختمان 6 طبقه حل شد.

غلامرضا شریعتی به خانه دار شدن 48 خانوار ساکن ساختمان 6 طبقه اشاره کرد و افزود: برای این پروژه بیش از 55 میلیارد ریال هزینه صرف شد و 48 واحد از منازل مسکن مهر اختصاص یافته به سکنه 6 طبقه، 47 واحد مسکونی است و یک واحد دیگر قرار است به عنوان مهدکودک به این اهالی اهدا شد.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود وضعیت زندگی این اهالی بهتر و واحدهای مسکن مهر مستحکم تر شود، افزود: امید است بتوان سایر منازل مسکن مهر را برای کسانی که ثبت نام کرده اما واحدهای خود را تاکنون دریافت نکرده اند، حل و فصل و به سرانجام رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این مراسم اظهار کرد: ساختمان 6 طبقه خرمشهر نماد جنگ زدگی بود که با تصمیمات اتخاذ شده از محل صرفه جویی منابع سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید 48 واحد مسکونی مهر خرمشهر به اهالی 6 طبقه خرمشهر تحویل شد

کلید 48 واحد مسکونی مهر خرمشهر به اهالی 6 طبقه خرمشهر تحویل شد