مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-05-13سياسي

وحدت؛ پیش نیاز رسیدن به توسعه پایدار/ «جوین» به عنوان منطقه برتر معرفی می شود


استاندار خراسان رضوی قبول مسئولیت داوطلبانه معین های اقتصاد مقاومتی در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را ارزشمند دانست و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند وحدت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه ویدئوکنفرانسی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان جوین برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان جوین با توجه به استعدادهای خود باید به اولین قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل شود، اظهار کرد: قبول مسئولیت داوطلبانه معین های اقتصاد مقاومتی در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ارزشمند است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به لطف امام رضا (ع) همتی که دستگاه قضایی استان و همه شهرستان ها در جهت حمایت از  سرمایه گذاری داشته اند بسیار کار قابل توجهی است.

وی ذات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را وحدت آفرین دانست و افزود: ما برای کار و تلاش و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند وحدت هستیم.

معرفی جوین به عنوان منطقه برتر؛ تا پایان سال جاری رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: دستورات اسلامی در جهت تعالی اقتصادی فرهنگی تاثیری روشن و مدقن دارد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به وحدت و انسجام ایجاد شده در شهرستان جوین انتظار می رود تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت؛ پیش نیاز رسیدن به توسعه پایدار/ «جوین» به عنوان منطقه برتر معرفی می شود

وحدت؛ پیش نیاز رسیدن به توسعه پایدار/ «جوین» به عنوان منطقه برتر معرفی می شود