مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-05-13سياسي

سیاسی بازی یا بازی سیاسی اعضای شورای شهر شیراز/وقتی همه سیاسی اند


یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که اعضای شورای شهر که طیف سیاسی متضادی داشتند نتوانستند نگاه سیاسی یکدیگر را تحمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه چهارشنبه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز 5 طرح، 3 لایحه و 2 نامه را در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورا بررسی کردند.

در ادامه و با بررسی نخستین دستور جلسه با موضوع نامه فرمانداری شیراز مبنی بر ایراد هیئت تطبیق مصوبات در خصوص الزام شهرداری به ارائه لایحه نحوه تخصیص بودجه سال 99 شهرداری شیراز، مقرر شد موضوع به منظور بررسی مجدد به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا بازگردد.

طرح یک فوریتی جمعی از اعضا مبنی بر اصلاح تبصره 4 در خصوص قدرالسهم شهرداری ناشی از ارزش افزوده باغات واقع در حوزه استحفاظی باغات قصردشت با رأی موافق اعضا به تصویب رسید.

طرح کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی در خصوص بررسی مصوبات کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی پیرو تقاضای رییس کمیسیون جهت بررسی مجدد به کمیسیون باز گردانده شد.

همچنین طرح کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی در خصوص اصلاح مصوبه آیین نامه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز نیز جهت بررسی مجدد به کمیسیون بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی بازی یا بازی سیاسی اعضای شورای شهر شیراز/وقتی همه سیاسی اند

سیاسی بازی یا بازی سیاسی اعضای شورای شهر شیراز/وقتی همه سیاسی اند