مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-05-13سياسي

بیانیه آیت الله مبلغی درباره تعیین روز جهانی نیایش


آیت الله احمد مبلغی در پی انتخاب روز پنجشنبه 14 می در تقویم میلادی، مصادف با 25 اردیبهشت ماه به عنوان «روز نیایش به درگاه خداوند به نفع انسانیت»، - ایسنا/قم آیت الله احمد مبلغی در پی انتخاب روز پنجشنبه 14 می در تقویم میلادی، مصادف با 25 اردیبهشت ماه به عنوان روز نیایش به درگاه خداوند به نفع انسانیت ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، متن کامل بیانیه آیت الله مبلغی، عضو شورای رهبران ادیان جهانی به شرح زیر است: شخصیت ها و مراکز بزرگ اسلامی، مسیحی و ادیانی در جهان، روز پنجشنبه 14 ماه می (مصادف با بیستم رمضان و بیست و پنجم اردیبهشت) را به عنوان روز نیایش به درگاه خداوند به نفع انسانیت اعلام کرده و اختصاص داده اند.

این جانب پیش تر اختصاص چنین روزی را برای نیایش ادیان در سطح جهان به شورای رهبران ادیان جهانی پیشنهاد داده بودم و خدای را شاکرم که آن پیشنهاد اکنون به بار نشسته است و به یک حرکت جهانی با درون مایه معنوی و نیایشی بدل شده است و می رود تا صفوف اتباع ادیان را به یکدیگر نزدیک کند و آنها را در کنار هم در پیشگاه خداوند قرار دهد.

این کنار هم آیی مومنانه و یاری خواهی مشترک از خدای جهان برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا گویای گوهر راز و نیاز به درگاه پروردگار هستی بخش است و با درون مایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله مبلغی درباره تعیین روز جهانی نیایش

بیانیه آیت الله مبلغی درباره تعیین روز جهانی نیایش