مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:582020-05-13فرهنگي

اجرای 35 فصل مرمت ابنیه تاریخی لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای 35 فصل مرمت ابنیه تاریخی استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای 35 فصل مرمت ابنیه تاریخی استان در سال گذشته خبر داد.

سید امین قاسمی 24 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرمت بخشی از قلعه فلک الافلاک خرم آباد و مجموعه باغ گلستان، پل های تاریخی از جمله پل کلهر، کشکان، سی پله، حمام ها، خانه های تاریخی، کاروانسراها و مساجد تاریخی از جمله اقداماتی است که در راستای حفاظت از آثار تاریخی لرستان در سال 98 انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه بیش از 89 میلیارد و 220 میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی برای مرمت آثار تاریخی لرستان در سال 98 هزینه شده است، افزود: اتمام کامل مرمت بنای باشگاه افسران و تهیه طرح محتوایی برای تبدیل شدن به موزه تخصصی سکه، ساماندهی چشمه باغ گلستان خرم آباد و انجام مرمت های اضطراری و حفاظتی در راستای جلوگیری از آسیب های احتمالی از جمله اقدامات مرمتی در ابنیه تاریخی استان بوده است.

وی بیان کرد: همچنین به منظور کمک های فنی و اعتباری به مالکین ابنیه تاریخی، 7 مورد تفاهم نامه مرمت مشارکتی امضا شده و علاوه بر آن در همین راستا بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 35 فصل مرمت ابنیه تاریخی لرستان

اجرای 35 فصل مرمت ابنیه تاریخی لرستان