مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 19:062020-05-13اقتصادي

مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود


مهرداد سالاری چهارشنبه شب در حاشیه نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی واحدهایی که متقاضیان آنها توانایی تکمیل سهم آورده خود را نیز ندارند به منظور تعیین تکلیف سرمایه های ملی به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست به مشکلات مسکن مهرهای تکمیل نشده در سطح استان پرداخته شد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و تا پایان شهریور ماه 670 واحد مسکن مهر در سطح استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی که متقاضیان هم سهم آورده خود را پرداخت کرده اند با کمک های دولتی مشکلات زیرساخت های آنها مرتفع و به بهره برداری خواهد رسید.

سالاری به مشکلات پروژه 700 واحدی چشمه سفید کرمانشاه هم اشاره کرد و اظهارداشت: مرحله اول این پروژه با بهره برداری از 300 واحد افتتاح شده و اکنون مرحله دوم این پروژه مشتمل بر 339 واحد با پیشرفت فیزیکی 82 درصدی همراه است.

وی افزود: این پروژه مشکلاتی در زمینه تاسیسات زیربنایی دارد که مشکلات تامین برق و گاز و زیرساخت های ارتباطی آن مرتفع شده و تنها بحث آب و فاضلاب آن باقی مانده که نهایتا ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود

مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود