مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-14پزشكي

میدان داری کرونا در کرمانشاه پس از برداشتن محدودیت ها


هرچند متولیان حوزه سلامت اعلام کردند که ما اکنون در یک جنگ بیولوژیک با ویروسی جدید هستیم و با رعایت نکات بهداشتی، تجمع نکردن و رعایت فاصله با دیگران می توانیم این ویروس را شکست دهیم اما برخی افراد با نادیده گرفتن همه این موارد میدان را به حریف واگذار کردند تا امروز کرونا به تنهایی بتازد و قربانی بگیرد و همچنان میدان دار باشد.

میزان مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه روز 24 اردیبهشت به نسبت اول اردیبهشت پنج برابر و به نسبت اول فروردین 20 برابر افزایش یافته است.

این آمارها نشان می دهد که برداشتن محدودیت ها مسیر را برای نفوذ کرونا در استان کرمانشاه باز کرده و بسیاری از شهروندان با برداشتن ترس و رعایت نکردن نکات بهداشتی بدون احتیاط به امور عادی خویش مشغول هستند در حالیکه کرونا همچنان وجود دارد و قربانی می گیرد.

علاوه بر ترددها و تجمع ها در داخل شهرها، بسیاری از مردم در حال رفت و آمد در سطح استان هستند و در روزهای تعطیل بوستان ها و تفرجگاه های خارج از استان مملو از جمعیت و جاده ها با ترافیک شدیدی روبرو است.

سطح هشدارها و حساس سازی جامعه از سوی مسوولان در ارتباط با خطرات بیماری کرونا اکنون به نسبت یک ماه پیش کاهش یافته و این خود می تواند دلیلی برای عادی شدن شرایط نزد برخی از شهروندان باشد در حالیکه شرایط نه تنها عادی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان داری کرونا در کرمانشاه پس از برداشتن محدودیت ها

میدان داری کرونا در کرمانشاه پس از برداشتن محدودیت ها