مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-14اقتصادي

مرکز سرطان همدان شهریور 99 بهره برداری می شود


فریبرز نیاستی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرکز جامع سرطان همدان در پنج بلوک و زمینی به مساحت 24 هزار مترمربع با پیش بینی اعتبار مورد نیاز 150 میلیارد تومان شامل تامین 50 درصد توسط دانشگاه علوم پزشکی و نیمی دیگر توسط بنیاد فرشچیان از سال 97 آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح هم اینک 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: راه اندازی مرحله نخست این طرح با هدف بهره برداری از 2 دستگاه شتاب دهنده برای تیرماه پیش بینی شده بود که بهره برداری از آن به شهریور موکول شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تاکنون 55 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده که 28 میلیارد آن توسط دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و مابقی توسط بنیاد فرشچیان تامین و پرداخت شده است.

نیاستی ادامه داد: برای خرید 2 دستگاه شتاب دهنده 15 میلیارد تومان پرداخت و هزینه شده و هم اینک هزینه خرید این دستگاه ها به 100 میلیارد تومان رسیده است.

وی ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی همدان و منطقه غرب کشور را از اهداف کلان این طرح دانست و گفت: مرکز جامع سرطان همدان شامل بخش هایی نظیر همراه سرا بیماران سرطانی، یُد درمانی و دیگر بخش های مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سرطان همدان شهریور 99 بهره برداری می شود

مرکز سرطان همدان شهریور 99 بهره برداری می شود