مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-14اجتماعي

تشکیل شعبه تخصصی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آسارا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: به منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه شعبه تخصصی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در آسارا تشکیل شود.

- فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه نخاله های ساختمانی ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز عامل ازبین برنده خاک است، گفت: رودخانه کرج نیز یکی از مناطقی به شمار می آید که محافظت از آن و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با بیان اینکه تمامی موارد ساخت و ساز غیر مجازی که در حریم رودخانه انجام می شود منجر به آلودگی رودخانه کرج می شود، افزود: تمامی این موارد را به شهرداری اعلام می کنیم و انتظار داریم رسیدگی انجام شود.

حکیمی یادآور شد: سال گذشته 380 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه آسارا شناسایی و اعلام شد؛ همچنین حفاظت از محیط زیست تیم ویژه ای برای برخورد با ساخت و سازها تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه این تیم تأثیر بسزایی در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز داشته است، بیان کرد: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه لازم است یک شعبه تخصصی برای رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز آسارا در دادگستری البرز شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه تخصصی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آسارا

تشکیل شعبه تخصصی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آسارا