مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-14فرهنگي

گلایه از بی درایتی مدیران در بحران کرونا/مرگ فرهنگسراها نزدیک است


احمد مایل نویسنده و کارگردان تئاتر در یادداشتی با اشاره به اینکه روزهای طلایی اجرای تئاتر در فرهنگسراها به پایان رسیده از بی توجهی مدیران شهرداری به هنر نمایش گلایه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مایل نویسنده و کارگردان تئاتر در یادداشتی از بی توجهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اجرای تئاتر در فرهنگسراها و حمایت نکردن مدیران از هنر نمایش گلایه کرده است.

در یادداشت مایل آمده است: چرا در فرهنگسراهای تحت پوشش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اجرای نمایش به صفر رسیده است؟ پاسخ خیلی ساده است چون هیچ بودجه ای به فرهنگسراها از این بابت پرداخت نمی شود و در صورت پرداخت هم برای هزینه های عمرانی صرف می شود.

اکنون وضعیت به گونه ای شده است که قبل از بحران کرونا و اجرای نمایش ها حتی با قرارداد 70 به 30 درصد هم به جز برخی از فرهنگسراها که مرگشان نزدیک است، همه تعطیل شده اند و حتی پردیس تئاتر تهران هم هیچ گونه قراردادی برای اجرای نمایش در آن مکان با گروه ها نمی بندد و هزینه ای پرداخت نمی کند.

زمانی من در فرهنگسرای اشراق کار می کردم و به یاد دارم که تا سال 1387 هر 15 روز یکبار گروه های نمایشی اجرا داشتند و از نمایش های فاخر حمایت مادی و معنوی می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بی درایتی مدیران در بحران کرونا/مرگ فرهنگسراها نزدیک است

گلایه از بی درایتی مدیران در بحران کرونا/مرگ فرهنگسراها نزدیک است